iunie 05, 2008

Epopeea celor 51 de zile

Am numarat azi 51 de zile de cand am scris ultimul articol...Intre timp am sarbatorit si eu, ca tot romanul, Floriile, Sf. Gheorghe, Pastele, Armindeniul, Sf. Constantin si Elena, Ziua Copilului, 1 an de casnicie, Inaltarea etc.
A fost simplu sa fac o pauza de blogging, cand am intrat in concediu, dar mai greu a fost sa ma reapuc de scris, caci nu mai gaseam momentul potrivit. Stiti, e ca si cu scara rulanta, mai lasi sa treaca o treapta si inca una si pana la urma te impinge cineva din spate si te urci pe una, la intamplare...
E adevarat ca am primit indemnuri, incurajari, rugaminti si amenintari (sic!) de la cititorii mei, care mi-au reprosat ca i-am lasat balta, dar lenea a fost mai puternica!
Ei bine, gata, domnia lenii a luat sfarsit, asa ca pregatiti-va pentru noi aventuri cu Scofala si Tandala, caci vara abia incepe si dar'ar Domnul sa fie una mai racoroasa, ca sa iesim in oras de voie, nu de nevoie! Apropos, anul trecut in iulie am vizitat Palatul Mogosoaia nu pentru ca ne apucase setea de cultura, ci pentru ca acolo era...racoare! Cred ca as fi vizitat si penitenciarul Jilava daca nu plecam mai repede in concediu...
M-am intors, deci, in blogosfera si sper sa aveti curiozitatea sa ma vizitati din nou...
P.S. Acum sa vad cui i-a fost dor de mine!

3 comentarii:

Anonim spunea...

welcome back!

Anonim spunea...

Bine ai revenit. As vrea sa ma conving, si sa ma convingi,ca vara stimuleaza scrierea si comunicarea. Cred ca vom fi cu totii toropiti. Oricum, te astept cu placere si interes.

Răzvan spunea...

back in business..sau nu?
inca :-)