decembrie 30, 2008

A fost si soare, au fost si ploi...

Iata-ne si in ultima zi a lui 2008...ma despart cu nostalgie de el, caci a fost un an destul de agitat, cu multe cotituri, dar pentru mine a fost un an cum nu se poate mai bun... deh, Anul Sobolanului! (peste 12 ani voi mai avea un an ca asta!)
Privind in jurul meu, aproape fiecare persoana a avut cate o realizare, mai mica sau mai mare: unii si-au schimbat serviciul, altii au divortat, altii s-au mutat in casa noua, etc. Lucruri obisnuite, poate, in viata unui om, dar s-au intamplat toate anul acesta, foarte aproape de mine, astfel ca nu au trecut neobservate si au confirmat ca a fost ''anul marilor schimbari"...

La ''mai bine nu se poate": mi-am facut blog, m-am plimbat mult, am vazut in sfarsit Irlanda, am fost la un pas de acoperisul Romaniei, am redescoperit prietenia, mi-au fost in cele din urma recunoscute meritele la serviciu (sic!), mi-am recuperat carnetul suspendat.
La ''se putea si mai rau'': am facut pitiriazis rozat, am incalcat legile unui munte strain, am avut prima coliziune cu masina.

Mi-as dori ca 2009 sa fie cel putin la fel de bun ca 2008, sa ne aduca fiecaruia ceea ce ne dorim, dar mai ales ceea ce avem nevoie!

Va multumesc ca m-ati vizitat si ca ati mai si comentat si sa dea Domnul sa ne revedem sanatosi si inspirati la anul!

6 comentarii:

Răzvan spunea...

Pazea ca vine anul meu (bivolului) acum :-) !
Asa ca: la munca tovarasi ;-)!

Anonim spunea...

Eu propun sa munceasca doar cei nascuti in anul cu pricina...bivolii! Si noi, ceilalti, sa traim pe spinarea lor ;-)

Anonim spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

La multi ani frumosi, blogosi si fructuosi!...Plini de inspiratie, ca si pina acum, plini de momente de prietenie, mai ceva ca pina acum si plini de glorie nemaiintilnita (pina acum) in familia voastra, neam de neamu' vostru. Am zis...
Na&Taa

Mihai Buzea spunea...

@ martutza: de ce divortul poate fi considerat o realizare?
Poate divortul dusmanilor...?!

Anonim spunea...

Divortul poate fi resimtit si ca o realizare din mai multe motive: fie pentru ca uneori e greu sa o faci si totusi reusesti pentru binele tau, fie ca la sfarsit te simti mult mai usurat si mai fluffy :)