ianuarie 03, 2011

Sorcova vesela!

Gata! Am intrat in noul an privind artificiile care isi luau avant spre cer fara frica, explodand in mii de forme si culori, care de care mai ingenioase, cu speranta ca va fi cel norocos, ca vom fi sanatosi, ca o vom duce mai bine, asa, in general!
A fost un revelion pasnic, in familie, caci dupa anul greu si obositor care a fugit rusinat la 12 noaptea, nu am mai avut putere sa sarbatorim prea departe de casa...
Intorcandu-ne dimineata in batrana noastra YHA am avut un sentiment de bine sa vad soarele intampinandu-ne atat de frumos, printr-o imbratisare calda. Orasul era adormit si parea decupat dintr-o carte cu povesti, numai cateva masini incumetandu-se sa ia in piept soseaua pudrata cu zapada in zorii primei zile a noului an. In timp ce YHA zburda sub pedala mea, un val de speranta m-a inundat si i-am multumit lui Dumnezeu ca anul a inceput bine, cel putin din punt de vedere meteorologic, caci ceata de anul trecut imi daduse fiori pe sira spinarii!
Anul asta am facut totul ca la carte: am purtat rosu, am avut bani in buzunare, am fost sorcovita si ras-sorcovita, am mancat peste (ca sa fiu usoara si sa ma strecor ca el printre obstacole!), am fost la biserica, la moliftele Sf. Vasile - o rugaciune foarte puternica ce te ocroteste tot anul asa ca...abia astept sa va dau de stire despre lucrurile bune din viata mea, ceea ce va doresc si voua!

3 comentarii:

liana spunea...

dragut...

masajerotic Braila spunea...

anul acesta o sa imi bag si eu bani in buzunar poate asa o sa am mai mult noroc .............

rochii de ocazie din Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!