decembrie 09, 2012

Bilant: saptamana 3

Am avut o saptamana plina, care s-a scurs foarte repede...am rezolvat multe, si sufleteste si trupeste si sunt bucuroasa ca timpul a trecut cu folos. 
In primul rand, am facut RMN-ul si am aflat cauza betesugului si anume: leziuni LIA (ligamentul incrucisat anterior), LCM (ligamentul colateral medial), 2 tendoane partial dezinserate si leziuni ale celor 2 meniscuri: intern si extern! Credeati ca am reusit sa stric tot? Va inselati! Au scapat, totusi, tefere: LIP (adica ligamentul incrucisat posterior), cartilajul si oasele...Nici nu stiti ce pretiosi sunt genunchii si cate 'comori' ascund...aveti mare grija de ei, sa nu va dea de lucru mai tarziu! 
Cu aceasta ocazie am renuntat la carje si am reinceput mobilizarea piciorului. Dupa cateva zile de exercitii de recuperare super-soft am facut deja febra musculara la gamba!
Apoi ne-am primenit sufleteste in asteptarea celebrarii miracolului Nasterii Domnului, lucru pe care mi-l doream cu ardoare.
Am incheiat saptamana cu un parastas de 7 ani in familie, pe care l-am coordonat personal. 
Iar azi...alegem!

Oare puteam face mai mult?  

2 comentarii:

Blogatu spunea...

Salut, ti-am analizat blogul in cadrul unei emisiuni Blogatu LiveTV! http://blogatu.ro/2012/12/blogatu-livetv-video-review-uri-de-bloguri-27.html Ma poti contacta pe mail sa-mi spui cum ti se pare review-ul si, daca doresti, il poti posta pe blogul tau!

Mărtutza spunea...

Multumesc frumos pentru sugestii! Ma steptam, insa, sa aflu ceva mai consistent si despre continut, nu numai despre forma...