martie 26, 2009

Un film de OSCAR?!

Am avut curiozitatea sa vad unul din filmele premiate recent cu Oscar: "Slumdog Millionaire", povestea unui copil sarman care ajunge miliardar gratie unui concurs de cultura generala binecunoscut la care stie toate raspunsurile nu chiar intamplator. Omul avea o "cultura de viata" demna de... Bollywood! Istorioara e siropoasa si previzibila si, bineinteles, cu happy-end...Pentru noi, romanii, e doar o poveste cu tigani, pe alocuri haioasa, pe alocuri induiosatoare, dar departe de a merita vreun premiu. Pe mine m-a dezamagit profund telenovela asta indiana cu morala americana...

3 comentarii:

Răzvan spunea...

Nu mai zic ca acum am vazut si in librarie 'Vagabondul milionar'..o carte incantatoare..:-)
Marketing (& mediocrity) rulez! :)

Christiansen spunea...

In sfarsit 2 oameni care gandesc la fel ca mine si ca Oana!!
Nici eu nu inteleg cum panarama asta de pelicula a luat Oscarul pentru cel mai bun film ... care sunt criteriile la care a excelat??

Anonim spunea...

Mie mi s-a părut bun filmul. Nu ştiu cum au fost celelalte şi de-asta nu mă pot pronunţa în legătură cu premiile câştigate