martie 26, 2009

Martie din Post

Ehe, a trecut ceva timp de cand n-am mai scris si multe s-au intamplat...
Am sarbatorit zilele Martisorului (sic!) undeva, langa Bran (mai precis la Sohodol), intr-o pensiune gasita pe net in ultimul moment, dar care s-a dovedit a fi peste asteptarile noastre (care erau mari!); am vizitat Cetatea Rasnovului care arata foarte bine infofolita in mantia alba, dar am inteles ca arata si mai bine vara, cand e animata de tot felul de spectacole; am consumat 2 bucati teatru absurd de Ionescu; am ajuns, in premiera pentru mine, la Opera, unde 'serveau' "Carmen", de Bizet. Frumos, da' cam lung pentru prima data...In plus, solista parea ca nu-si facuse incalzirea, caci abia prin actul III si-a dat drumul la voce, pana atunci a cantat numai pentru ea! Si am racit a 4-a oara in iarna asta, captusindu-ma cu o tuse care nu vrea sa se desparta de mine cu nici un chip.
Apropos, mai cunoasteti alte leacuri de tuse in afara de : Bromhexin, Stodal, ACC 200, Plantusin (cu pin si cu patlagina), Humex, Trei frati patati si saculet cu sare calda pe piept? In rest, toate bune!

2 comentarii:

Christiansen spunea...

Cum a fost la Sohodol? :))

Se pare ca ti-ai revenit cu sanatatea :) ... de curiozitate ... care din leacurile enumerate in articol a avut succes?

anonymous spunea...

Get updated, otherwise visitors will not come back ever!