ianuarie 13, 2013

Hidrokinetoterapie

As avea o mare rugaminte la cei care ma citesc din intamplare sau din simpatie: poate imi recomanda cineva un bazin, in Bucuresti, unde as putea face hidrokinetoterapie, adica gimnastica acvatica pentru recuperarea genunchiului. Am observat ca genunchiul meu se simte foarte bine in cada plina cu apa calda, mai precis se indoaie mai mult decat pe uscat, in plus am citit ca e o metoda foarte eficienta de recuperare, ca sa nu mai zic ca mi se potriveste de minune, eu fiind o zodie de apa...;-)
Asadar, astept sugestii...

3 comentarii:

Anonim spunea...

La clinica Medlife - Grivita

Anonim spunea...

ai aici si un link:

http://medlive.hotnews.ro/video-inot-si-masaj-de-relaxare-si-terapeutic-la-medlife-grivita.html

Mărtutza spunea...

Multumesc frumos de sugestie! Pe asta nu o aveam pe lista...astept a se mai incalzeasca vremea si ma voi apuca si de inot!