februarie 05, 2008

Mai bine ciocoflender decat Omniasigurat

Intr-o frumoasa zi de toamna imi gasesc masina cu spoilerul smuls din suruburi pe o parte, atarnand ca o peltea pe asfalt...
Frumoasa imagine, mai ales ca eram in plin santier -atat in casa, cat si pe strada, gratie domnului Videanu...
Buuun...Mergem la politie, apoi la Centrul de daune Omniasig, toate bune si frumoase.
In decembrie ajungem si la service. Face omul devizul, comanda piesele, da spoilerul jos ca sa-l inlocuiasca, dar...surpriza: dl. Serghescu, un mare mahar de la Omniasig, care trebuia sa dea acceptul pentru despagubire, trimite un raspuns negativ la service, pe motiv ca in urma compararii pozelor de dinainte si de dupa incident a constatat ca masina era deja avariata!
Domnule Serghescu, eu inteleg ca vreti sa faceti economii la bugetul Omniasig, dar daca va imaginati ca eu am umblat cu spoilerul smuls din suruburi 2 ani si brusc m-am decis sa-l repar inseland vigilenta Omniasigului si abuzand de generozitatea sa, va inselati amarnic. Nu stiu cati ati reusit sa fraieriti in felul asta, dar eu va asigur ca mai exista si alte solutii. De pilda, o reclamatie la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor...
Partea interesanta este ca pe 15.02 trebuie sa platesc rata a 2-a la Casco, iar eu i-am anuntat ca daca tot repar masina pe banii mei nu vad de ce as mai cotiza la Casco in continuare... Brusc, au parut interesati de speta mea si m-au asigurat (ca doar asta e treaba lor!) ca se vor interesa de situatia mea. Mai ales ca in calculator figurez cu ''se asteapta trimiterea dosarului" si nu cu dosar inchis.
Asa ca, mult succes in alegerea asiguratorului si nu uitati: traim in Romania, tara lui ''merge si-asa".

2 comentarii:

Răzvan spunea...

O precizare:

Domnu'Serghescu nu e un mare mahar, ci un amarat de inspector de asigurari care interpreteaza discretionar si partinitor articolele din contract, profitand de faptul ca nu avem mijloc de aparare...
Citez din convorbirea cu domnia sa:

El: -"Daca un element al masinii fusese deja avariat la momentul incheierii asigurarii si el se deterioreaza in plus in urma unui alt eveniment rutier nu se plateste nici un fel de dauna.."

Eu: -"Cum dom'le, daca am o aripa zgariata si ma loveste trenul pe partea aia, dvs. nu ma despagubiti?!!"

El: -"Nu, cititi articolul 7..."

No comments.

Anonim spunea...

Asa e cu firmele astea de asigurari... din fericire inca n am avut de-a face cu ele desi platesc casco de ani buni!