februarie 14, 2008

Triunghiul falimentului

Dupa cum spunea un tip de la radio, de astazi barbatii au intrat in triunghiul falimentului: 14.02-01.03-08.03! Daca privim lucrurile din aceasta perspectiva, atunci Razvan (aka sotiorul meu) se afla intr-o situatie si mai ingrata, caci mai are de "suportat" si ziua mea de bisecta. Deh, la unii triunghi, la altii patrat! Norocul lui ca noi nu serbam Dragobetele american! (cum bine i-au zis carcotasii Sf. Valentin)
De ce se vinde atat de bine sarbatoarea americana in Romania?
1. Din snobism, caci imbratisam cu prea multa usurinta sarbatorile altora in detrimentul celor autohtone carora, pe de alta parte, nu li se face deloc "reclama". Nu vad de ce ne-am limita doar la Sf. Valentin, ca, slava Domnului, exista atatea sarbatori in lume...
2. Romanilor chiar le place sa sarbatoreasca daca e sa judecam dupa cate domnisoare cu flori am vazut astazi, dupa cat de pline au fost restaurantele si magazinele. Dupa cata veselie am intalnit pe strada, cred ca toata lumea a avut de castigat de pe urma Sf. Valentin: indragostitii s-au ales cu cadourile si distractia, iar comerciantii cu profitul. Nu inteleg insa de ce avem nevoie sa ne creeze altii ocazii ca sa oferim cadouri. Pana la urma zilele sunt toate la fel, depinde de noi sa le facem frumoase!
Poate ca ar trebui sa invatam sa daruim mai des si ori de cate ori simtim nevoia, nu doar de sarbatori si cu atat mai putin de sarbatorile altora...

3 comentarii:

Răzvan spunea...

Da. Ai mare dreptate, toate zilele sunt la fel..depinde de noi sa le facem frumoase / deosebite

Asa e am intrat in triunghiul 'dragostei', sa-i zicem asa :-) , care la mine e patrulater anul asta :-(, dar are si o paarte bunaa..anul asta bisect ;-), si anume 1 martie si 8 martie vestesc primavara din uichend..(then, less money spent..;-) glumesc,of course, asta sa fie problema)

POCHITA spunea...

mie imi place Dragobetele... dar, de ce sa refuz si un cadou nevinovat in plus?!?! :D

imi place sa cred ca traiesc fiecare zi pentru a mi se arata ca sunt iubita si pentru a arata ca iubesc, iar daca din cand in cand au botezat cate o zi, ca sa nu uitam de asta....FIE!!!



bine ai venit in blogosfera, Martutza!:*

P.S. ...ala e si filmul meu preferat!!

Crenguta spunea...

Mi s-a parut mereu nedrept ca noi sa avem atatea sarbatori care ii cocoseaza pe baieti cand vine vorba de cheltuieli. Sigur nu e lucru usor sa cumperi martisoare/flori la toate fetele din firma. (cum fac unii colegi)

La primul meu loc de munca le-am adus si eu lor flori (viorele), au fost uimiti dar le-au primit :)). La actualul loc de munca am adus bomboane, pe care le-am pastrat pe birou si i-am invitat sa se serveasca de cate ori au aparut cu vreo floare/martisor. Acum imi pare rau ca am adus doar bomboane , trebuia sa aduc prajituri.

Nu ma simt bine sa stau asa si sa primesc din toate partile, adevarata bucurie o ai cand daruiesti tu insati/insuti asa ca exista solutii ca sa avem grija si de ei :). (Desi, daca toate fetele i-ar astepta cu bomboane ar da in diabet saracii).