februarie 27, 2008

Meniul de 3 lei

Stiati ca azi e ziua restaurantului'"La mama"? Mai precis azi se implinesc 9 ani de cand s-a deschis primul restaurant "La mama". Ei aveau o traditie ca in fiecare an de ziua lor sa ofere asa-numitul "meniu de 3 lei", adica plateai 3 lei (cand erau leii vechi era si mai "rentabil"!) si mancai de spargeai. E adevarat ca era un meniu fix, dar acum 2 ani cand am raspuns si noi acestei provocari (culmea, era intr-o duminica si am gasit loc!) am mancat atat de mult ca nu mai puteam sta pe scaun...simteam ca pocnesc!
Asta imi aminteste de prima mea iesire in strainatate, cand aveam micul dejun de tip bufet suedez inclus, fireste, in pretul camerei. In prima dimineata mi-am umplut farfuria cu varf, ca haplea, pentru ca voiam sa gust din toate si m-am simtit rusinata cand Razvan m-a anuntat ca nu e nevoie sa o umplu atat de tare, ca pot face mai multe ture cu portii mai mici... Deh, asta e din ciclul "romanii in strainatate".In concluzie, daca vreti sa va surprindeti placut jumatatile, invitati-le pe 27 februarie "La mama". Poate aveti noroc si vor sa comande meniul de 3 lei! Daca nu, baieti, fiti in continuare bineveniti in "triunghiul falimentului"!

4 comentarii:

Răzvan spunea...

Oare nu s-o fi desfiintat si 'bunul asta obicei'..:-)? Ca multe s-au stricat si 'La Mama' si la 'City Grill' si la altele..

Anonim spunea...

La multi ani Martuta!O sa traiesti cateva sute de ani in ritmul asta...la 4 ani ...tu serbezi unul...Sa fii fericita asa cum te simti tu acum ...si iubita asa cum simti acum .La multi ani!

Anonim spunea...

La multi ani Martuta!O sa traiesti cateva sute de ani in ritmul asta...la 4 ani ...tu serbezi unul...Sa fii fericita asa cum te simti tu acum ...si iubita asa cum simti acum .La multi ani!

Mărtutza spunea...

Multumesc de urari! Se impunea un articol pe tema asta, nu, ca uite ce se intampla, primesc felicitari la meniul de 3 lei!