noiembrie 04, 2008

Anti-reclama la Matache macelarul

Astazi am fost umilita de un caine!
Venind eu spre casa cu doua sarsanale pline, m-am intersectat cu o pocitanie de caine, negru, cracanat, jigarit, batran si, mi s-a parut mie, flamand!
Plina de mila, m-am gandit sa cotrobai in pachetul cu salam taranesc de la Matache si sa-i alin suferinta cu o delicatesa, gandeam eu, bine intentionata...
Cand colo, ce sa vezi, cainele aproape ca s-a speriat de felia de salam, a mirosit-o si a plecat tarandu-si paranteza mai departe...Mie nu mi-a venit sa cred, asa ca m-am luat dupa el cu felia de salam in mana, cutuindu-l si indemnandu-l sa manace, gandindu-ma ca, probabil, din cauza batranetii, isi pierduse mirosul! Bine, era intuneric, dar mi s-a parut ca nici nu vedea prea bine, am incercat eu sa-i gasesc o scuza...Pana la urma, vazand ca nu reactioneaza la nici un stimul, nici olfactiv, nici vizual si nici auditiv, m-am trezit filosofand cu voce tare: "OK, inteleg ca ti-ai pierdut mirosul si nici nu mai vezi bine, dar acum vad ca esti si surd!"
Stau si ma intreb daca nu cumva l-am jignit pe bietul patruped cu salamul lui Matache!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai ... i-ai dat cu rozmarin? :)) Nu stii ca salamul taranesc merge cu o branza veche si un vin bun? Sau ceva de genul asta ... Ei bine, cainele stia ... Te-a facut la vaza asta!!

Anonim spunea...

Soro,
Mie mi-e clar. Amaritul de ciine, cu simturile lui multiple, stie sa depisteze aditivii alimentari mult mai bine decit un om cu diplome si scaun la cap, ca tine , ca mine si ca oaresicine...
Cit despre bietu'Matache, el n-are nicio vina. Incearca si el sa faca un ban, ca are familie de intretinut, in tara lui. Ca in Europa nu ar putea...

Na&Taa