noiembrie 04, 2008

La Toulouse cu AlItalia

In aer pluteste aroma concediului...ultimul pe anul asta! Pentru ca aveam o oferta tentanta de la Toulouse, am decis (mai mult eu) sa mai bifam o tara pe anul asta, asa ca duminica ne vom imbarca spre Franta.
Dupa multe incercari nereusite de a ne lipi de vreun low-cost (culmea, pana si Ursi acceptase ideea!), am cumparat bilete la AlItalia, singura companie cu niste ore de plecare si de sosire cat de cat normale si cu un pret pe masura.
Ei, dar nici n-am apucat bine sa ma bucur pentru afacerea facuta, ca am si auzit tot felul de povesti infricosatoare cu bagaje pierdute (unele definitiv, altele recuperate partial), intarzieri mari sau zboruri anulate brusc, etc.
Eu sunt o persoana optimista si ma gandesc ca nu ni se poate intampla chiar noua, dar la dus schimbam 3 avioane, iar la intors 2, asa ca se poate intampla orice...
Voi ce ziceti? A zburat cineva cu AlItalia?
Astept mesaje de incurajare!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Aha, deci acolo dispare arhitectul nostru de solutii o saptamana :D pai distractie placuta si nu, cu allitalia nu am zburat, dar pe de alta parte cred ca orice nume de companie aeriana vei pronunta, se vor gasi multi care sa spuna povestiri infricosatoare, nu sunt unii mai breji ca altii cred, asa ca bafta :D

Anonim spunea...

Ai mare grija ... astia sunt renumiti pentru intarzieri. Cand pleci de pe Otopeni sa zici un "Doamne ajuta!" Eu asa am facut si a avut doar 1 ora intarziere la plecare :)).
Magdici, sunt cei mai varza ... believe me!! :))

Anonim spunea...

Io zic s-o iei pe jos, ca poate astfel va fi si consortul multumit. Iesiti in cistig: putina miscare si economie la buget. Sau mai bine nu. Give Alitalia a chance! dupa atitea gafe si mizerii (imperiale dar romane), de ce nu ar face o exceptie tocmai pe tura voastra? Cine nu risca nu cistiga!
Totusi, just in case, nu vrei sa imi lasi mie inelul tau cu ametiste?
Numai Taa, caci Na a plecat cu Alitalia

Anonim spunea...

Nu pleca urechea la toate prostiile altora!
Uite, eu am calatorit cu Ali..., e drept, cam de multisor, dar m-am intors, am facut o mie de chestii de atunci, am citit, am vorbit, am dormit, m-am trezit, deci neuronu' stingher inca functioneaza, nu l-a afectat (de)presurizarea. E drept, m-au cam enervat stewardesele ca erau obraznice, mi-au trintit meniul cu nerv in nas, mi l-au luat prea devreme si neterminat, iar pilotul ne-a inghesuit cu tot calabalicul de parca eram intr-o rata interjudeteana. In rest a fost ok. Aripa de Ali s-a zdruncinat la fel de tare la Taro... in zona de turbulente. Da' a fost bine pina la urma. Ce mai, toate avioanele sunt la fel, de tabla, si la fel de strong in fata vintului, dupa cum si noi oamenii suntem egali in fata lui Dumnezeu, la o adica. Si, nu e mai putin adevarat , ca mi-am facut atitea cruci cu limba in cerul gurii, ca mi-a amortit biata...
De altfel, nici Kaelemul nu se simte prea bine...
In plus, nu esti tu 'dintr-alea' care sa plece urechea. Uite ca sa vezi ce de treaba sunt cei de la Ali-whatever, m-au lasat sa trimit comentariul asta de pe laptop, in timpul zborului.
Ups, nu stiu a cita bere e asta, dar eram bine intentionata.
Na (short of Taa, care a ramas la sol)

Anonim spunea...

@Na(short of Taa): Mda, tu si berea...daca era Busuiaoaca te mai credeam!

Anonim spunea...

am zburat de multe ori cu alitalia, ultima oara in iulie ai pot spune ca a fost OK desi cam low cost. dar acum evit sa-i mai folosesc pentru ca au probleme financiare mari. sa ne spuneti cum a fost!

Anonim spunea...

draga sor'to,

tu stii ca doar te-am invatat sa iei la bagajul de mana cele necesare "just in case"....dupa cele 7 luni de "naveta" cu statele, in care am invatat ca nu cu putin, ci cu MULT noroc si printr-o conjunctura mult prea fericita pasagerul se sincronizeaza la aterizare cu bagajele :-))))))))
cand aterizarea e la tine acasa, mai treaca-mearga, prin casa mai ai cate ceva; mai complicat e sa dai explicatii copilului care asa te-a "lasat" sa pleci de acasa, "pretul" lasarii tale sunt cadourile lui.... explica-i, daca poti ca nu acum, later....(asa am invatat sa fac niste bagaje de mana - meserie- , grele de-mi rupeau umarul, cat p'aci sa nu intre in compartimentul de bagaje, dar revarsandu-se de jucarii si dulciuri in poala copilului...)

unde zici ca gasesc blogul tau, Na Taa?-simpatic foc comentariul tau...poopici ambelor amandoua

Mărtutza spunea...

Cred ca am scapat ieftin cu bagajele intarziate o zi (deci nu pierdute!) si cu o intarziere de o ora... totusi tuica si vinul nu au avut de suferit NICI UN PIC!