noiembrie 09, 2008

Leapsa pe din doua

Am primit o leapsa de la Magda si am rezolvat jumatate din ea, asa ca ma grabesc sa scriu 5 dorinte, inainte de a pierde avionul...
1. sa am prieteni, nu doar"momente de prietenie"
2. sa ma dau cu telecabina peste Dunare
3. sa zbor cu balonul, fara a fi luata in balon
4. sa mai nasca si barbatii
5. sa dansez vals cel putin in fiecare zi
(va urma)
Nu stiu insa cui o sa dau leapsa asta, ca Ursi mi-a acaparat deja singurii 2 prieteni care au blog... poate-si mai face cineva blog pana vin din concediu...Ceva voluntari?

2 comentarii:

Teodor spunea...

Daca vrei sa intalnesti in drumul tau prietenie, poezie si gingasie, ia-le cu tine. Oare cine a spus?

Mărtutza spunea...

Mda, asta cam asa e...totusi am incercat si varianta asta si n-a functionat intotdeauna :-(