ianuarie 17, 2010

Ce facem cu YHA?

Pentru noi, inceputul de an aduce cu el, inevitabil, eterna noastra dilema: ce facem cu YHA? O mai carpim sau o vindem? Caci, ca tot soferul cinstit, trebuie sa-i luam rovigneta, sa-i reinnoim RCA-ul si, colac peste pupaza, si ITP-ul. Cum tot patitu-i priceput (singura data cand am facut ITP-ul la primul centru care ne-a iesit in cale am iesit pe poarta cu termostatul ars!) YHA face ITP numai pe recomandari, adica la cunoscuti, caci asa e ea, o masina cu personalitate...problema e ca are si ea o varsta si s-ar putea sa nu-l mai treaca ;-(
Ca sa fiu sincera, e o masina cumsecade, care ne-a purtat prin cele mai stranii (Kosovo) si inaccesibile (Ditrau-Tulghes) locuri - de unde si problemele ei, deh - si nu prea imi vine sa ma despart de ea... (fiind si prima dealtfel!) dar ne dorim o masina normala, care sa nu aduca un zgomot nou cu ea la fiecare intoarcere dintr-o calatorie mai lunga si in care sa ne simtim in siguranta oriunde ne-am deplasa pe planeta asta! Intr-o expozitie a celor mai credincioase masini, YHA ar ocupa, cu siguranta, un loc de cinste!

P.S. Daca n-ar fi existat ea, termeni ca 'sonda lambda/ releul alternatorului/ clapeta de acceleratie/ rulment de presiune/ bendix' etc. nu si-ar fi avut locul in vocabularul meu de filolog...

4 comentarii:

mara spunea...

la sfaturi legate de masina nu ma bag, pentru ca intervine partea sentimentala. daca suntem ferm convinsi ca vreti sa scapati de YHA, go for it, dar luati ceva care sa o faca mandra pe ea. ca doar nu a fost degeaba inlocuita.

mara spunea...

am vrut sa spun sunteti. dar de, mi se intuneca uneori mintea si nu ma mai pot exprima!

Christiansen spunea...

Pot sa-ti spun ce ar fi trebuit sa faci cu YHA acum vreo 2 ani ... LAS-O SA SE ODIHNEASCA! :)) Fiecare ITP este pentru ea un chin. Imagineaza-ti o baba care da probele sportive de admitere pentru Academia de Politie ...
Luati una "tanara" si sexoasa :)

Mărtutza spunea...

@Christiansen: multumesc pentru sfat! De fapt, eu stiu f.bine ce am de facut, dar articolul era o momeala pentru atras comentatori, mai ales de sex masculin!