martie 09, 2012

Mucenici cu gust de Vodafone

Nici bine nu ingurgitasem primii mucenici (pomenindu-l pe Petrica, buticarul de jos, intotdeauna aprovizionat cu o marfa a-ntaia!) care aduceau mai degraba la consistenta cu inelele de calamar, cand, tiirr, insistent mobilul. Cin' sa fie? Vodafone era...si ma anunta, prin vocea pitigaiato-mieroasa a unei don'soare (sigur mancase si ea niste mucenici moldovenesti, ca prea era unsa!) ca, vazand ei cat de mult platesc eu factura din cauza de "abonament vechi" (Connex Cent) s-au gandit sa-mi faca un pustiu de bine, oferindu-mi un abonament nou, cu minute incluse...Probabil se astepta sa-i sarut si mana, vazand atata preocupare pentru un biet client vechi (sau fidel?!) ca mine. In loc de asta, am luat-o la trei pazeste si i-am replicat ca, daca nu suna ea, oricum sunam eu, caci m-am saturat sa le bag atatia bani in buzunar lunar si, drept rasplata, sa fiu hartuita cu telefoane de amenintare ori de cate ori intarzii cu plata facturii cateva zile. Pe scurt, i-am devoalat intentia mea de a renunta la serviciile Vodafone, iar dialogul a continuat in aceasta nota a bunei intelegeri si armonii depline intre operator si client, ramanand ca eu sa rumeg noua oferta de nerefuzat, adica cea clasica, probabil, cu 1200 minute + sms in Vodafone + 150 minute + sms nationale, pe 1 an sau 2, totul la doar 47 RON pe luna (TVA inclus). Mai ramane sa obtin acordul lui Ursi (caci abonamentul e pe numele lui) si treaba-i ca si rezolvata... In concluzie, ma intreb oare cati ne mai iau de prosti in tara asta? De cate rafuieli cu instalatori, electricieni, bancheri, asiguratori, geamgii, si alte specimene din alte institutii trebuie sa mai am parte pana sa ma bucur si eu de niste servicii decente, corecte si prompte? P.S. Intre timp, ne-am luat un SONY HD (nu va zic diagonala, ca muriti de ciuda!) Lumina ochilor lui Ursi care, periodic, il stergea, il peria, il mangaia, il pipaia (asemeni lui Nichita cu lunganul plop poreclit "Gica", bine crescut in fata balconului sau), obsedat fiind sa nu-i moara vreun pixel...si cand colo, la nici 3 luni de la achizitionare, a descoperit TREI PIXELI MORTI! Morala: mai bine ne luam SAMSUNG...

Un comentariu:

Anonim spunea...

stai sa vezi hartuire la Romtelecom, care, dupa ce mi-a expirat abonamentul, ma suna din doua in doua zile, cu oferte una mai tentanta decat alta, ca nu cumva sa le scap din mana si sa aleg alt operator... Dar nici eu nu i-au nicio decizie fara sa-l consult pe Mitzu...