martie 18, 2008

Banalul bilet de avion

Azi,pe la ora 18,30, aflandu-ma intr-o agentie de voiaj de la Universitate, am avut o revelatie: suntem in UE, nu e nici o indoiala!
M-am dus sa-mi caut bilet de avion cu 3 saptamani inainte de plecare, ca tot omu' normal. Cand colo, ce sa vezi, intra un tip precipitat si intreaba: 'mai aveti bilete pentru seara asta, la Dublin sau la ... (indescifrabil)Italia?'
Domnisoara de la agentie isi da seama ca are o urgenta, face cautarile de rigoare si ii da raspunsul: 'Aveti un zbor la 21, 20, cu Aer Lingus, 200 Euro. Asteptati sa va emitem biletul'. Scotand din buzunar un teanc de lei si Euroi, tipul zice: 'Pai, astept, numai sa nu pierd avionul. Am timp,nu? Ca acum plec'
M-am simtit rusinata de 'graba' mea si mi-am dat brusc seama ca suntem in UE. Deja e mai ieftin sa mergi cu avionul decat cu trenul pe unele rute interne...

3 comentarii:

Anonim spunea...

uneori gasesti preturi bune dar nu e bine sa o lasi in ultima clipa decat daca afli in ultima clipa ca trebuie sa pleci (Razvan stie :-) )

Anonim spunea...

aer lingus e low cost parca asa stiam. oricum, e bine ca a gasit chiar atunci. ce agentie e asta?

Anonim spunea...

Da, Aer Lingus e low-cost si nu are curse zilnic, de-asta mi s-a parut ca tipul a avut noroc cu carul!
Agentia se numeste Vola si are sediul pe Bd. Nicolae Balcescu, intre Romana si Universitate, vis a vis de cofetaria Scala (na, ca le-am facut si reclama!)