martie 23, 2008

Vitezomana lu' peste

Mai deunazi am primit prin posta o instiintare care ne 'soma' politicos sa dezvaluim numele contravenientului care a condus masina depasind viteza legala in frumoasa si interminabila localitate Ciolpani, situata pe DN1, in luna noiembrie. In urma brainstormingului realizat in familie, a rezultat ca eu eram vinovata, caci, dupa toate probabilitatile, eram singura in masina! Sotul meu a refuzat sa fie cavaler si sa incaseze el pedeapsa, dovedind grave deficiente la capitolul 'spirit de solidaritate'...;-(
Totusi, a fost dragut si s-a oferit sa-mi faca un cont la Ghiseul de plati virtuale, ca sa ma scuteasca de drumuri! Credeati ca povestea se termina aici? Sunteti naivi, dragii mei, caci traim in Romania...ei bine, la Ghiseul Virtual se pot achita doar amenzile primite in Bucuresti! Resemnata, ma duc a doua zi sa platesc la CEC, ca sa beneficiez de reducerea amenzii. Bucuroasa, ii inmanez sotului meu chitanta sa o trimita prin fax, ca deh, asa cereau instructiunile...Dupa 2 zile de chinuit faxul si dat telefoane la politia din Ciolpani, ca sa aflam de ce suna mereu ocupat, o doamna amabila ne lamureste ca ala e singurul numar de fax pentru toti care iau amenzi pe DN1, de-aia e mereu ocupat, dar sa insistam!?!?
Apropos, cu cat credeti ca depasisem viteza legala? Cu 12 km la ora...;-(

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am folosit prietenosul www.ghiseu.ro... nu m-am obosit sa verific daca chiar a functionat :) pana la urmatorul impozit am eu timp. Ne modernizam din ce in ce mai mult :) platim virtual, cu bani virtuali, ce pacat ca nu sunt si amenzile tot virtuale.

Anonim spunea...

draga martutza, da-mi voie sa ma prezint. ma intitulez macacul cinic de pe blogul trulyluly si vreau sa-ti spun ca trebuia sa soliciti fotografia inainte sa platesti amenda. de cele mai multe ori politia nu e in stare sa o trimita si nu mai trebuie sa platesti.