martie 18, 2008

RDS-ul si marea

Probabil va intrebati ce legatura e intre astia doi...Pai, aparent nici una, dar sa vedeti cum vine de se leaga!
Saptamana trecuta n-am avut Internet deloc. RDS-ul ne-a taiat conexiunea, asa cum a mai facut-o si anul trecut, pe motiv de neplata facturii. Toate bune si frumoase, daca asa ar fi stat lucrurile, dar noi platisem facturile, insa cate 2 odata. Desi RDS ofera clientilor sai posibilitatea teoretica de a plati online, mai bine nu incercati asta acasa...caci veti pati ca noi. Astfel:
1.Daca platesti 2 facturi odata, nu se inregistreaza nici o plata.
2. Daca esti cu plata la zi, te trezesti cu Internetul taiat dupa 6 luni.
3. Dupa ce trimiti prin fax sau prin alt Internet (ca al tau e taiat) ordinul de plata, ar trebui sa fii reactivat in 24 de ore. In realitate, dureaza o saptamana.
Pe scurt, niste incompetenti. Totusi, aici exista si o parte buna. Pentru ca nu aveam Internet, duminica am plecat la mare...ei, dar asta e cu totul alta poveste, intitulata, sa zicem...'Marea in luna lui Marte'.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Toata lumea se plange de RDS si UPC dar nimeni de Romtelecom. de ce nu faceti schimbarea?

Teodor spunea...

nici Romtelecomul nu e mai breaz. Daca nu functioneaza si dau telefon imi spun sa scot modemul din priza 5-10 minute. Foarte stiintific.Pa!

Răzvan spunea...

Da..'Batranu' RDS si marea'. Adevărul este undeva la mijloc..este a doua oară când abuzează si mi-l taie degeaba.
Dupa ce le-am trimis op-ul (prin mail, la o adresa 'numai pentru cunoscători'..pe care o ştiam de la prima păţanie :-) a durat 10 minute reactivarea..