ianuarie 09, 2008

Despre anul şobolanului şi alte animale

Dacă ar fi să mă iau după zodiacul chinezesc, pentru mine anul acesta e anul cel mare! După 12 ani, mi-a venit din nou rândul la porţia de succes, bani, fericire, sănătate maximă etc.
Pentru necunoscători, calendarul chinezesc este un calendar anual, al cărui început se bazează pe ciclurile Lunii. Prin urmare, începutul fiecărui an chinezesc poate avea loc într-un interval mai larg, între sfârşitul lui ianuarie si jumătatea lui februarie. Un ciclu complet durează 60 ani şi este compus din 5 cicluri de câte 12 ani. În calendarul chinezesc, fiecare dintre cei 12 ani ai unui ciclu poartă numele unui animal. Anul 2008 este Anul Şobolanului şi durează de la 7 februarie 2008 până la 25 ianuarie 2009.
Dacă-mi aduc bine aminte, acum 12 ani m-am angajat şi m-am mutat în Bucureşti. Judecând după aglomeraţia şi ritmul sufocant de viaţă de aici, nu ştiu dacă a fost cea mai bună alegere, dar am supravieţuit!
Din fericire, nu sunt dependentă de horoscop, dar recunosc că uneori mai trag cu ochiul prin ele, mai ales la început de an.
Pentru toti şobolanii care nu şi-au consultat încă astrele , o veste bună: şobolanul e un animal inteligent şi norocos, iar în 2008 va da lovitura! Ce surpriză, nu?

Niciun comentariu: