decembrie 24, 2009

O, brad frumos!

Si a venit si ajunul Craciunului, ziua mea preferata, caci e ziua de impodobit bradul...
Visam de mult timp sa am si eu parte de un Craciun, asa, ca in copilarie. Si anul acesta dorinta mi s-a implinit: guvernul mi-a oferit un concediu prelungit pentru a pregati totul in tihna, asa ca mi-am permis chiar si luxul de a aloca o zi intreaga bradului. Abia astept sa vina Ursi dupa-amiaza, sa-l impodobim impreuna!
Cu bradul asta e taraboi mare...imi place atat de mult, incat nu ma mai pot desparti de el! In copilarie, il desfaceam de Martisor, dar acum, din lipsa de spatiu, se poarta negocieri dure in fiecare an...
Desi acest obicei nu are nicio legatura cu sarbatoarea crestina, nu as putea concepe un Craciun fara bradul intesat de globuri, la picioarele caruia va poposi negresit Mos Craciun, cu un cadou-doua...pana la urma Mosul vine atat timp cat credem in el, mari sau mici!

Update aprox. ora 22
Iata-l si pe eroul principal: indesat, dar stufos nevoie mare!

Niciun comentariu: