decembrie 30, 2009

Revelion last-minute

Eu si Ursi suntem genul de oameni care asteapta invitatie: la Revelion, la prieteni, la nunti (nu prea suntem fani, dar ne sacrificam pentru cei dragi). Si ne plac mai ales ofertele last-minute:
- la nunta noastra: 'noroc' ca a fugit viitorul nas cu viitoarea mireasa, ca altfel nu mai gaseam noi loc la restaurant in Bucuresti, cu 2 luni inainte de eveniment;
- la petrecerea de ziua mea de anul acesta: am invitat o gasca la munte pentru un weekend, dar abia joi seara m-am apucat sa caut cazare (a iesit super, nu se putea sa nimeresc mai bine!);
- in concedii: dar cred ca m-am lecuit sa mai plec fara rezervare, caci in Suedia totul era inchis dupa ora 20.00 (inclusiv campingul!) si era sa dormim in masina de vreo 2 ori!

Anul asta de Revelion, am primit 3 invitatii: 1. cu prietenii, in Austria, la ski; 2. cu verisorii, in comuna Pantelimon; 3. cu prietenii, la Campulung.

Ghici ce am ales?
a) 1.
b) 2.
c) 3.
d) inca ne mai gandim
e) altceva

P.S. Voi unde faceti Revelionul?


2 comentarii:

mara spunea...

Parerea mea este sa alegeti varianta 3 sau sa stati ca ursii la hibernare la barlog voi doi si o piftie. Oricum alegerea e a ta! Toto ce-ti doresc e sa te distrezi, sa te simti bine si sa ai un an de 5 miliarde de ori mai bun.

Mărtutza spunea...

Multumesc de sfat si de urari! Imi doresc ca in anul ce vine sa-mi implinesc visul (stii tu care!) si sa ma ridic deasupra tuturor urateniilor vietii ca un balon umplut cu heliu...
iar tie iti urez nastere lejera si un bebe sanatos si cuminte!