decembrie 15, 2009

Softul CFR-ist

O insorita zi de decembrie, prima dintr-un concediu mult-asteptat...O banala coada la bilete de tren. Personajele: eu, studenta, doamna, coada, casiera, softul CFR-ist.
1. In fata mea, o studenta:
Casiera: Du-te si schimba si tu banii astia, ca n-am sa-ti dau rest!
Studenta: Dar ce, asta e treaba mea?
Casiera (catre noi, calatorii, dupa plecarea studentei): Putoarea...

2. In fata mea, o doamna cere 2 bilete la Brasov, la Intercity, cu reducerea de 20% anuntata la televizor:
Casiera: Reducerea e valabila doar daca luati bilete dus-intors!
Doamna: La televizor nu au spus asa ceva, vreau cu reducere...
Casiera (dupa consultari cu o colega): Aveti rabdare, nu va agitati asa, ca va dau!
(urmeaza vreo zece minute de training live cu o colega, vreo 2 printuri cu bilete stricate, anunt la microfon ca cine se grabeste sa mearga la alte case etc.)
Calatorii (se agita la coada): Haideti, doamna, ca pierdem trenul!
Casiera (replica-shoc nr.1): Pai nu vedeti ca ma tin de oferte?!
Casiera (dupa multiple incercari esuate de a printa biletul corect, replica-shoc nr.2): Atata deranj pentru 2 lei reducere...
Casiera (victorioasa in lupta cu softul CFR-ist, replica-shoc nr.3): Gata, nu mai dau nici o oferta, ca uite cat dureaza!

Iata de ce, dupa 15 minute de stat la coada, incantata ca voi inaugura trenurile zapezii, am ales, din nou, microbuzul...

3 comentarii:

Crenguta spunea...

ahahahha genial :))))

Crenguta spunea...

dau share la articoul tau pe facebook ca e prea tare :)

martutza spunea...

Multumesc pentru aprecieri! Din pacate, e realitatea romaneasca, la 20 de ani de la Revolutie si la 2 ani de la intrarea in UE...