decembrie 01, 2009

Schimbare de look

Dupa cum au observat vizitatorii care au poposit in ultima vreme pe blogul meu ;-( Scofala si Tandala au suferit o operatie estetica: din 2 pisici lenese, toropite de soarele verii au devenit 2 veverite sprintene, cautatoare de ghinde prin covorul de frunze in degrade al toamnei...
Si asta nu e tot: stapana blogului, ajutata de o zina nutritionista, a pierdut ca prin farmec (de fapt a cam rabdat de foame!) 4 kg in 4 saptamani!
Traiasca 1 decembrie, ziua in care sarbatoresc 65,7 kg!
Pentru poze cu "inainte" si "dupa" va trebui sa mai asteptati 1 luna, caci targetul meu este 60...

P.S. Ii multumesc lui Ursi care m-a incurajat tot timpul, cel mai frumos compliment fiind: "In sfarsit nu mai arati ca un porc care grohaie dupa mancare, ai inceput sa aduci si tu a veverita!"

2 comentarii:

Crenguta spunea...

ahahahha ce nebun e Razvan :). e bine ca tu mergi in jos, eu merg in sus :) am deja 15 kg in plus si inca o luna jumate pana la ziua cea mare, deci timp sa mai pun :)).

martutza spunea...

As prefera sa merg si eu in sus pentru o cauza atat de nobila...sper sa se intample cat mai curand!
Cat despre cele 15 kg ale tale, unde le-ai depus? In vreun buzunar detasabil? Ca arati superb!