decembrie 28, 2009

Pestii - pe cai mari in 2010

Astazi ma intorc la serviciu dupa un concediu de 2 saptamani, mai mult decat binevenit! Problema e ca mi-a disparut complet cheful de munca - bine, n-a fost el niciodata exagerat - dar dupa aceasta pauza in care l-am disperat pe Ursi cu programul meu de voie (logica mea era urmatoarea: cineva trebuie sa munceasca pentru ca altcineva sa huzureasca!) va dati seama ca el, cheful, nu mai reactioneaza la nici un stimul...
Abia astept sa vad ce voi primi la tombola! E oare un motiv suficient de bun ca sa bat drumul pana la serviciu? Cred ca nu, dar am unul si mai bun: tot intrebandu-ma ce ma asteapta la anul, am dat peste previziunile Acvariei si am aflat ca, incepand din 19 ianuarie, planeta Jupiter se instaleaza in zodia Pestilor pentru aproximativ un an; in plus, cea de-a doua planeta norocoasa, Venus, tranziteaza Pestii in perioada 12.02-07.03!

Dacă în 2009, Vărsătorul a fost eroul anului, acum reflectoarele se îndreaptă prioritar spre tine, datorită prezentei planetei Jupiter, considerată marele benefic si unul din guvernatorii zodiei tale. Pentru scurt timp, îi va da ghes si Berbecului, pe la mijlocul anului, dar se va întoarce apoi, să stea tot cu tine până în 2011! Mai mult, Uranus este încă de partea ta – desi si el te mai trădează, temporar cu Berbecul – dar mai ai acolo si Luna Neagră, în partea a doua a anului. Dacă e să alegi perioada cea mai bună a Pestilor, aceasta pare să cuprindă primele cinci luni ale anului.

Acum parca imi mai vine sa ies de sub plapuma si sa infrunt lapovita de afara...

3 comentarii:

Răzvan spunea...

Nu stiu cum se face, dar vad din poza zodiei ca Pestii au numai calitati...hmm, sa fie!
Si in plus, Acvaria a tinut cont ca intram in anul Tigrului de Metal?!
;-)

mara spunea...

o fi fost el anul varsatorului, dar a fost varza pt mine. mi l-am inceput tare prost, nu am fost deloc pe cai mari. macar am reusit sa il inchei bine. vorba cea tot raul e spre bine.

Mărtutza spunea...

@Razvan: Ai dreptate, pentru ca fiind ultima zodie, toate defectele erau deja repartizate cand i-a venit si ei randul!
Sper ca anul Tigrului sa fie mai feroce, ca ne-am cocosat de atata tras la car in anul tau, al Boului!
@Mara: Cand va fi sa-ti amintesti de 2009, va fi ANUL in care ai ajuns in State si ai produs o mica minune...ce vrei mai mult?