decembrie 23, 2009

Rasfat culinar

Pentru ca am fost o pacienta cuminte si am dat jos cele 6 kg planificate pana la Craciun, zina nutritionista si-a unduit bagheta prin aer si mi-a dat voie sa ma rasfat cu bucatele traditionale in cele 3 zile de Craciun!
"O, ce veste minunata!" -vorba colindului...am zis eu si m-am apucat sa gatesc niste feluri mai dietetice totusi, de frica sa nu ajung din nou cat animalul care se sacrifica in perioada asta...
Pacat ca nu puteti simti mirosul de sarmale, caci e ...DEMENTIAL! Nu stiu cum or fi iesit, caci le-am facut in premiera cu carne de pui+curcan+morcov si le-am condimentat cu coriandru, cimbru, piper, boia si marar. Acum fierb de zor in suc propriu si presimt ca in seara asta voi avea un aflux de colindatori, hipnotizati de aroma lor, precum Tom, motanul.
Si am mai produs ceva azi: niste salata boeuf cu carne de pui la gratar, fara mazare si cu cartofi "mai putinei"...Sa va mai spun ca am voie si carnati (de pui), 2 felii de toba si 3 felii de cozonac/pe zi? Mai bine nu, ca va apucati si voi de cura si n-am chef de concurenta!
Voi ce-ati pregatit bun?

Niciun comentariu: